Halkbanan!

Halkbanan gick superbra för mig, precis som alla sa att den skulle göra. Och jag körde inte in i en snöhög Al la Lina. Men jag fick dock en bil med trasig hastighetsmätare. Men Jag tog det lugnt, och frågade vad jag skulle ta mig till, det var tack och lov bara att starta om bilen.  Jag fick åka med Kalle, han var jätte snäll. Han skrattade inte ens åt mig när jag fick kärringstopp. Och han hade gått på gymnastik så vi hade en hel del att prata om, och det var ju tur.  I skolan så hade vi lektion i 10 min, väntade på finn i 20 min.
Giivande dag,
Men en sak som var givande: Linnea var hemma! Väldigt roligt att träffa henne igen! Så vi käkade tårta, käkade middag, gick promenad, satt på grannstenen till tankestenen, vi kollade på kort, käkade tårta igen. Det var roligt. Jag fick 2 stycken armband som jag ska vårda med kärlek.
idag så hoppade jag första lektionen, jag tror att jag förtjänade det. Och sen så var det som vanligt i skolan. Lite långtråkigt. Maja hade väldigt mjuka och lena babystjärtskinder som jag blev väldigt avensjuk på. Och nu har vi bestämt att vi ska ha ett Uf företag. Vi har bara inte kommit på någon bra affärsidé riktigt än. Eller vi har inte ens kommit på någon dålig. Men nu har vi lite att tänka på till sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0