Handy - woman

Änligen är det efterlängtade Påsklovet här.
Tammy bestämde igår att det behövdes firas med fest. Jahaa, tänkte en smått oengagerad malin bodin.
Men eftersom tammy verkligen ville så kunde jag inte göra så mycket annat än att hänga på.
Så med ca 10 cl vin ( dannes bröder hade druckit upp allt annat) och en liten kopia av smirnoff ice så förfestade jag och tammy. Vi drog oss hem till Erika som hade fullt upp med att fylla 18.
Alla var mycekt fullare än mig och tammy och alla skulle ned på pallan.
Vi fick lite panik, och insåg att vi behövde fixa fram ett legg till mig så att jag skulle kunna komma in. Efter mycket runtringade så gav vi upp. Traskade ned med alla tjejer till pallan. Ställde oss i kön. Tammy var jätte nervös, jag var väldigt onervös, så cool som jag är. Tammy hade ju åtminstone ett legg, och en superb förkl'ädnad med Harry Potter glasögon och hästsvans!
När vi kom fram till vakterna var det bara att uttnyttja mina teatertalanger ( som inte är så bra).
Så där satt jag på knä, drog upp kort efter kort från min väska, berättade att alla mina kort hade ramlat ur min väska när jag var på förfest. Och eftersom det var ganska stort tryck i kön kände väll vakten sig lite stressad, så han frågad emig, När är du född.
Jag hade planerat att svra 880202 eller ngt, men i panikens stund så skriker jag ut 82!
Vakten skrattar och tittar på mig, sen säger han - Ja med gå in då. Ungefär som om det vore den självklaraste saken i världen. Jahapp tänkte jag och skuttade vidare till hissen.
Väl inne på palatset fanns med många annsikten som man kände igen. Och efter mcyket om och med så kom Danne. Så jag hängde väll mest med honom hela kvällen. Och jag köpte ur baren. You can touch me.
haha nej nu är jag en tönt. Men kul var det.
När palatset började att gå mot sitt slut så ville danne ha falafell. Så vi traskade iväg till MArakech där danne köpte en kebabrulle och en falafell. Sen så skulle vi självklart vänta på fille, som alltid är lite segare än oss andra.
Sen så traskade vi hem. och sov.
Kvällen var grymt lyckad, och jag hade gjärna velat göra det igen, men jag har nog inte sån tur att jag kommer komma in där utan legg igen. haha, men det är inte långt kvar tills jag är 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0