Mitt påsklov!

Gash! Sista dagen på Påsklovet! Det börjar verkligen att dra ihop sig till dom hektiska veckorna som jag har framför mig. först 1 vecka utan något prov ( ska dock köra halkbanan som jag gruvar mig för och drömmer marddömmar om) sen så blir det prov varje vecka fram till skolavslutningen.Jag känner mig lite stressad, för under den tiden ska jag oxå ha pluggat in al körkortsteori så jag klarar det utan problem.ja, jag har nog all rätt att k'nna mig stressad. Sen så kommer dte pollen, och man blir trött och grinig och man ser ständigt drogad ut.
Men jag ska inte klaga, dom senaste två veckorna har ju faktiskt varit hur bra som helst. Det började med en middag med danne, tammy och fille.  Det mesta flödade den kvällen, pussar vin och mat,för att inte glömma hästprat - Winner. Jag kanske inte kan påstå att söndagen var den bästa, för bakfyllan var inte så trevlig. Men på Onsdag var dte dags igen, Tammy tvingade med mig ut, och vi kom in på palatset. Tammy gick som miranda, och jag gick som mig själv, bara 6 år äldre. På torsdagen hade påsklovet slagit upp sina portar, det kändes väldigt bra. Fredagen så käkade jag middag med Linnea och Jonny, och påLördagen var det den stora Påskmiddagen. Den var väldigty rolig faktiskt! Letande efter påskägg och lek med Sanning och konsekvens kortlek ( som micke fick uppleva). Och eftersom det var påskhelg så blev det ännu en påskmiddag på Söndagen. Men den gången blev det inge lek med kortleken utan det blev en lite lugnare tillställning. På måndagen var det en trevlig dag haha. Jag ocg Tammy och Danne och Fille satt och njöt framför dannes tv med Desperate Housewives och sockerbullar ( tyvärr fick inte tammy så mycket njutning av dom bullarna efter som hon inte får äta sådana saker). Och när kvällen kom så blev det självklart lite Alias, Jag och Tammy vann STORT!
Börjar ni tröttna på mitt påsklov nu? Jag kan dra det i lite korta rader nu.
Tisdag - Bilkörning, käka på palatset, middag och tårta flr att pappa fyllde år.

Onsdag
- Fika med Linnea V och skoköp på Wedins. Bitterkväll med Tammy ( som inte bev så mycket till bitterkväll, snarare en udnerbar vårpromenad)

Torsdag
-  Cykeltur till stan för att möta upp Linnea

Fredag
- Glass med Emelie G på stan i solen. Desperate Housewives hos tammy, lite korsord och en månskenspromenad, utan måne.

Lördag
- Nästan 87 års kalas, klippning av danne, tupplur och solning. Valla med Tammy, Linnea och Jonny. Spelade lite Mazing labyrint ( jag vann såklart). Left out och Headline och lite P.o Box.  Avslutade kvällen med  att titta på pojkarnas spelning igen hemma hos danne.

Söndag
- hmm det är väll idag? Jag har kört bil, slalom runt skumgummiklossar. 35 sekunder, yes! Så nu känner jag mig ltie förberedd inför morogndagen. Men ikväll kommer jag antaligen liggapch grina mot dannes axel och ångra mig, och säga att jag inte alls vill ha körkort att jag älskar min cykel och att jag är en busstjej. Men först så blir det Tårta.

På tal om Tårtor så tror jag att ISabell och Tammy Tror att vi alltid har tårtor hemma. För under den här vintern har det blivit en hel del. Ganska mycket tårta. Och sen så fick tammy höra att jag hade tårta hemma igår. Och jag kan nästan lova att Tammys ögon tindrade till lite granna.

Nu kom danne! Tjohej!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Passa dej för snödrivorna på halkbanan i morrn malin. Kolla så att hastighetsmätaren verkligen fungerar och kolla förguds skull inte på varvmätaren. Lycka till! :)

2006-04-23 @ 16:20:18
Postat av: Tammy

När jag flyttar in hos dig ska vi fira med den godaste tårtan ever. SEN blir vi nyttiga. Halkbanan kommer gå skitbra, jag lovar! Du kommer vara bäst av alla ;)

2006-04-23 @ 16:55:12
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0