Vem älskar fåret Dolly?

Ja, vem älskar egentligen fåret dolly?
Det finns nog några killar i min klass som har sina engna små dolly får hemma.

Jag hade väldrigt gjärna haft en fint föredag om" Vem älskar fåret dolly, och vem älskar fisken Biran".
men Tommy hade snott min idé och hade ett föredrag om det. Jag tror inte att hans föredrag var lite bra som mitt hade blivit. Hans föredrag handalde om något jävla får som blev klonat.
Min Dolly hade varit bra mycket roligare. För kan man göra det tråkigare än att prata om kloning.


Lite nedstämd ( ja, vem blit inte nedstämd av att bli snuvad på ett föredrag om " Vem älskar fåret dolly"?!) gick jag hem från skolan. Men som tur var kom kajsa över och kom en väldigt fin idé. Jag ska skriva ett föredrag om min tro. Big Ben - jordens skapare.

Så, här är mitt föredrag för dom som vill läsa.

Big Ben

Jag hade tänkt berätta för er lite om Big ben, Big ben skapade nämligen jorden en gång för några år sedan. Big Ben slog sig ned på en ö som han tyckte var väldigt trevlig.  Så småning om så började Big ben att producera människor. Big ben är en stor härskare. Det borde alla veta, jag menar, Han styr över all tid i hela världen. Och ångrar man något man har gjort så kan man bara smyga in i honom och skruva tillbaka tiden så kan man göra om lite saker. men det för förståss förbjudet, big ben har sina vakter som står där. Big bens klocka är rund, och runda saker står för evigheten. Ja precis som ögonen, magen, testiklarna ( testiklar = punkulor), Ollon, bröst och naveln. Det är faktiskt inget konstigt med det.
Och när man vill ha ett barn så går man till Big ben, han släpepr hela tiden ned frön. man kan lägga ett lite frö i naveln ( som är rund), rita två ringar, en medsols, och en motsols runt naveln. Klappa till så är det klart.
När vi firar julafton har vi på oss kläder som har big ben. När klockan blir 3 på eftermiddagen är det Big Ben stunden. För varje dag innan julafton har vi nämligen satt upp en ny klocka. Så klockan 15.00 på julafton plingar det på så härligt i vårat hus. Då sätter vi oss i en ring på marken, håller varandar i händenra och gungar i takt med klockorna. Och sen så gör vi så varje timme. Det är väldigt rogivande för hjärta och själ. och istället för att ha en bibel hemma, elelr en buddha så har vi en liten miniatyr big ben som vi ber till när vi känner för det. 
Jag tror nog att ni oxå har känt big ben i er. Big ben har nämligen olika skepnader. Som tex en Dildo ( det hörs ju bara på namnet - Big ben), Ni kan glömma att Leonardo DiCaprio var med iTitanic för dte var faktiskt Big ben som var med. Och det var även Big ben som uppfann dom mest fantastiska uppfinningarna som tex Flygplanet oc båten. Så att alla som ville skulle kunna komma och titta på honom. Han gillar nämligen uppmärksamhet. 

Jaa, ett ganska fint föredrag. Och ingen kan ju faktiskt säga emot mig eller. För jag lär väll få ha min tro om hur världen skapades. Lika så dom som har fått för sig att det finns någonting som kallas för Big Bang som ska ha skapat jorden. Eller dom där töntarna som tror på något som inte ens fins - Gud. Buddha finns iaf som en stor guldklump. Han skulle jag vilja äga. Och sen smälta ned. Och sen så kan jag göra en fin Guld Big ben. ( Big ben dildon kanske kan var ai guld?)

Skämt å sido. Nu fick jag verkligen lust att designa en Dildo med Namnet Big ben. Hahaha det är ett grymt bra namn på en dildo. Och jag fick lov att ta bort mitt förra inlägg, ifall någon stämme rmig för förtal. Jag fick nämligen reda från en hemlig källa att jag kan bli det. Så jag ska bli snällare härifrån nu. Och jag är faltiskt inte seriös med Big ben, eller kanske som dildo, men inte som en religös tro, elelr som  ett föredrag. men det hade varit lite spännande för åhörarna att lyssna på mitt föredrag. Istället för att föredrag om det mest uttjatade ämne som finns - Stress.


Men nu är det Tisdag, så jag måste plugga matte, se på desperate Housewives, plugga Kt ( kåt hahha), för imorgon är dte nämligen onsdag och då slutar jag sent, sen så ska jag på Bio med min Lilla söta klass( ja den söta delen av klassen). och sen så kommer Mamma och en Söt stina och hämtar upp mig. Sen ska jag och Stina leka. Hoppas att stina gillar mig. Jaa det är gurras lillasyster som jag pratar om så att alla vet.Men iaf, efter onsdgaen så är det torsdag Då har jag två stycken prov som kommer gå skit bra. Sen så kommer danne hem. Sen ska jag på balett, sen så är det frerdag, och då ska jag, Emma, Linnea och Katarina gå på schlager pass. På lördag så ska jag och Linnea åka lite bräda. Och på Kvällen ska jag och Danne laga middagtill Fille och Tammy som ska joina oss. Jag hoppas att jag ocg danne kommer lyckas laga någon god mat. det kan ju bli ett problem, eftersom jag sattsar på att bli redlös.  

Kommentarer
Postat av: Tammy

Ibland undrar jag verkligen var du får allt ifrån, malin! Men du är grym. helt klart ;]

2006-04-04 @ 22:26:31
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Kajsa

Alltså, det är verkligen vettigt det där med Big Ben. Har du tänkt på att vi skapat en ny religion Malin! Länge leve Big Ben - Vår skapare och frälsare! Jag gillart. Det är så genialt. Bara stoppa ett frö i naveln och en ring motsols och en medsols och klappa så är allt fixat. det är bra.

Jag börjar nästa tro.
Man vet ju aldrig, Malin.
:D

2006-04-12 @ 13:21:20
URL: http://lillak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0