22 augusti

Wow. Vilken måltid! 
Mamma och Pappa har äntliogen bestämt sig för att ta sig hemmåt från Grekland. Sagt och gjort. Så idag när jag kom hem från skolan så satt dom där på altanen och väntade  på mig.
Mamma var nyoperead, så jag kände att jag behövde plocka fram mitt betyg så att hon kunde glädja sig åt något. Ojojoj vad glada dom blev. Dock inte så glada som jag hade hoppats på. Danne hade åtminstone blivit stolt över mig om han hade sett dom. Jag fick Mvg i idrott. Ja är så sjukt bra. Eller så är jag så söt så att alla lärare ger mig mvg. Den här dagen hade vi våran första fysik B lektion, jag känner att jag inte vill göra om det. Aldrig igen. Men konstigt nog så kommer jag att göra om det igen, imorgon kanske dagen därpå och resten av mitt liv.
Juste, mina inividuella val har anlänt. Vi i klassen ska leka nere i källren på onsdagskvällarna. Lek i labbet haha. Fotografisk bild brukar det även kallas. Sen så ska jag coh Emma hoppa runt lite och ha aerobic & Motion på våren. Det blir fint. Det skulle bli en fin fint år om vi inte hade haft Fysik B.

Kommentarer
Postat av: wee

får man fråga vad din mamma har opererat?

2006-08-24 @ 00:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0