Blond blir röd, som sen blir brun.

Idag började dagen annorlunda tidigt för att vara sommarlov. Jag och Maja slog våra kloka huvuden ihop och tog bilen till Ikea. Jag och Maja blir väldigt kloka när vi är med varandra. Som igår, vi kom på en skit bra idé till ett Uf företag. Så istället för projektarbete så kommer vi driva ett företag. När vi väl kommer igång med alltihopa så kommer vi att blogga om det. Så ni kommer få läsa om alla intriger inom företaget.
Nog om den saken.
Vädret var inte det bästa. Men vi hade roligt i bilen endå. Och på Ikea. Vi fick gå några varv för att första varvet gick så himla snabbt att gå. Så när maja hade hittat allt hon ville ha och lite till, och jag hade hittat allt linnea ville ha och lite till. Och självklart dte jag ville ha. Dagens stora inköp blev - Kudde och pennor.
Wow. Att åka hela vägen till Valbo för en kudde och pengar är ju inte helt fel. Men jag fick inspiration. Och det gillade jag. Sen så shoppade vi loss i valbo köpcentrum!
Malin: Tamponger Ob PRO!
Maja: En fin halsduk. Eller sjal kanske man säger.

Sen så åkte vi hem igen. Maja blev väldigt imponerad av telefonen i bilen och ville leka med den. men när linnea aldrig svarade så fick hon inte leka något mer.

När jag hade lämnat av Maja så åkte jag till Linnea för att hämta upp henne. Vi åkte ned på stan. Linnea gick loss på apoteket och handlade saker för 985 kr. Hon kan shoppa hon.
Sen så var dte min tur igen. Vi kilade iväg till Kicks för att vara störiga. Så där stog vi och funderade och frågade på. Så hem kom jag med Röd hårfärg och Brun hårfärg. Linnea hittade även någonting för sina slitna hårtoppar.

Vi åkte hem och började med Operation rött hår. Väldigt spännande det där. Jag kommer att visa er kort sedan, så ni som alltid har undrat över hur jag skulle se ut i röttrosa hår, kan då sluta fundera på det. Det ser inte bra ut. Men efter att ha lekt rödtott ett tag så var det bara att ha in den bruna färgen. Och resultatet blev Mörkbrunt. Precis som väntat och jag gillar det.  ( kommer även upp bilder på det lite senare).

Så nu är det väll dags för mig och Linnea att ha våran privata kväll! Så Som vihar längtat!
det är inte alltid lätt att få en privat kväll, när det hela tiden är killar som vill hänga med oss, ni vet, det är jobbigt att vara poppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0