Oj, det har redan gått en vecka.

En vecka som singel. Ska man verkligen känna sig så utelämnad då?
Det här har nog varit den tråkigaste eftermiddagen under hela veckan faktiskt. Inget spännade har hänt. Inte ens min nya cosmopolitan kunde tillfredställa mig. Men dagen i skolan var helt okey. Hade först matte i 2 timmar, sen så fick vi lunch. Jag kom på mig själv med att vara påväg att krypa upp i Maja's knä idag ( som förövrigt var väldigt snygg i håret). Men jag saknar närhet. Jag behöver mycket kramar nu, så varför är ingen här och kramar mig? KRAMA MIG! Jag fick åtminstone en kram idag. Det var vänligt. Sen så kom Emma till skolan, hon var oxå tjusig i håret. Vi hade lite Samhällskunskap. Det verkar ju spännade eller något. Sen så slutade vi. Jag tog fel på klockan en hel timme. Så vi slutade såvi hann med 12,40 bussen. Vilket kanske inte var så bra, för det gjorde min dag på tok får lång. Jag har seriöst stått på huvudet idag, hoppat i min säng och lagt patians med brist på annat att göra. Och bättre kommer det antagligen inte att bli. Det gäller bara att hoppas på Oslo till helgen. Det hade varit roligt. 50 års fester brukar alltid vara dom bästa! Herrå.

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Hang in there baby!!

Det låter som att du är fierce i rött hår! Kan tänka mig att det är apsnyggt! Bild senare?

2006-08-28 @ 00:22:50
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0