"Dom där tjejerna vet vad dom vill ha"

Självklart talade grabbarna om mig och Emma som dansade loss som galningar inne på Etage Dansgolv.

Det hela började igår kväll med ett oskyldigt sms från emma om att hon kanske ville leka med mig på kvällen. Efter mycket messande fram och tillbaka insåg vi att vi ville gå ut och slå klackarna i taket.
Emma kom och hämtade mig, utan byxor. Vi gillar att vara konstigt klädda med varandra.
Åkte till Hemköp, jag gick in och handlade eftersom emma inte orkade, eller så var det för att hon inte hade några byxor på sig. När hemköp var kirrat begav vi oss till Linnea för att jag skulle byta byxor.
Jag hade med linneas grejer i en Jätte stor kasse, som handtagen självklart gick sönder på.
men jag fixade de med. Tur att man har babianarmar som kunde omsluta kassen.
Hemma hos Linnea fanns det en söndersolad albin ( egentligen var han inte söndersolad, men det känns bra att säga det iställt för att han hade en läcker solbränna). Det var trevligt att se hoonm, men eftersom jag var lite smått stressad och barnen sov så drog jag mest av linnea jeansen och satte på henne mina mjukisbyxor.

När vi kom hem till Emma så sminkade vi iordning och och började förfest lite. Hennes pappa var ute och gick med hunden, så vi var ensamma hemma hos na.
Så där satt vi och pratade om det pinsamaste efter det pinsamaste sakerna vi brukar göra, pinsama saker som har hänt,  sex, sno alkohol från föräldrarna. Sen när jag fått i mig en del vätska och ska uppsöka toaletten så ser jag till min stora förvåning att Emmas pappa sitter och kikar på tv, men jätte låg volym.
Det var pinsamt.

Vi gjorde en rolig promenad ned till stan där vi satt på våran fyllebänk och snackade skit som satan. Och drack. Vandrade vidare in till stan, och bytte till lite obekvämare, men så mycket snyggare pjucks.

Gled in på Etage och bara dansade, och dansade och Dansade.
Jag och Emma hade hur kul som helst, och med riskt för att låta egenkär så lär jag ju faktiskt säga att alla killar spanade in oss som fan. Men de fick dissen.
Det är så att jag och emma nöjer oss inte med vad som helst.
Vi vill bara ha det bästa.  Dansade vidare-. Träffade Johan som vi hängde med lite gran.
Marie kom även upp på scenen och försökte mima till sina egna låtar. Tyvärr gick det inte så bra för na, så hennes störtsa uppgift var väll att stå där och se snygg ut.
Emma låtsades vara ett superfan till na och fick skaka hand.
Jag berättade för philip om min hiphop keps och nu är jag hans idol.

När kvällen började gå mot sitt slut var det bara att börja att vandra till donken. Jag blev philips idol ännu mera när han såg att jag hade med mig ett par extra skor, och världens snyggaste glajjor ( egentligen var det emma's glasögon). Tanken var den att vi skulle vara dryga mot maja på donken i våra fina glasögon.
Men när vi kom dit insåg vi att Maja inte skulle ha tid för två överförfriskade emma och Malin i fula glasögon. Så vi vinkade lite försynt istället och gick sedan ut för att gå hemmåt.


Våran från början oplanderade kväll blev vädligt lyckad måste jag säga!
Om jag hade fått välja hade jag gjärna varit med om den igen, ikväll.




Kommentarer
Postat av: em

grymt kul kväll:) Du glömde nämna strippsnacket som pappa med största sannolikhet hörde allt av! haha.

2006-12-03 @ 14:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0