En romantisk kväll med emma

Igår var det en genomlugn dag  kan jag lova er.
På morgonen när jag vaknade bultade huvudet, men det löstes ganska snabbt genom lite vatten, alvedon och några timmars sömn.
När jag vaknade till liv nästa gång så blev det lunch, tv, telefonprat med
maja och varför inte lite Harpan as usual!
Jag åkte hem till Linnea. Hon babblade på, duschade, fixade sig och jag lyssnade.
Shame on me samtal fick vi lov att ha. hahah.
När Linnea skulle bege sig så åkte jag hem, lekte med Berta. Gick promenad med Berta, käkade middag med mamma & Pappa och gick promenad med berta.
När alla mina krafter var slut så åke jag hem till Emma.
Vi snackade, åkte lite bil, vi var sociala hemma hos Erkz, som efter igår är min pojkvän.
Sen när dom stack till Gävle så åkte jag och Emma runt och kollade på hus.
Vi åkte upp till Hoppbackarna, vi insåg att det var hur romantiskt ikväll, och vi har många planer om olika romantiska middagar vi ska ha där.
Eftersom vi pratade om så mycket mat, ville vi ha glass.
Så vi åkte till donken och köpte glass.
men som vanligt var det för lite chockladsås. VIlka idioter som är.
Vi har kommit fram till det Ultimala - Ett pump chockladsås i botten, sen glassen och sen 2 pump chockladsås ovanpå glassen. Om Maja fortsätter att slita där ska jag berätta det för henne.

Sen åkte vi hem till emma och delade säng. Men bara en timme. För sedan blev klokcna 02.00 och jag behövde köra hem min persika så att hon inte skulle bli kidnappat av en vit skåpbil.

Kommentarer
Postat av: Hannah

aaasg.

2006-12-03 @ 12:22:26
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Lenny

hey! erkz var aldrig i Gävle, vi träffade han på Kopparhatten fast han var lite förvirrad över att han var där! Men ändå, hey malin =)

2006-12-03 @ 12:30:10
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0