One hit, one kiss

Äntligen är bloggen åter i sin normala funktion.
Det har dock varit ganska roligt att kladda runt på andra ställen.
Men nu är jag back. back in black.
Färgat håret, det skulle bli märkbrunt. Det blev väldigt mörkbrunt, om sanningen
ska fram så är det svart. Men vad gör det.

Den här dagen har inte bjudit på så mycket.
Maja strejkade skolan och stannade hemma.
Kikade klart på filmen på religionen, det var väll spännnade.
Filmen var faktiskt den enda anledningen till att jag åkte till skolan.
När filmen var över hade vi ett långt hål som väntade oss. Men vi var inte bittre för det.
Istället åkte jag och 8 grabbar hem till Tommy för att kika på How High.
Vi kan dock inte se klart hela filmen, men det var trevlig underhållning istället för att sitta i skolan och glo.
Åkte tillbaka till skolan för en kort Matte lektion, fick se vad vi fick på provet. Jag fick G, det var bra.
Sen så åkte jag hem. Har tagit några kort. Och om jag ska ha någolunda gott samvete över den här dagen borde jag plugga fysik. Ja det ska jag nog göra, snart. Om en timme, eller 2.

Some news:
Jag och Tammy ska gå på falurevyn, kika på våran Honey isabell som dansar. Det kommer att bli KING!
Jag ska få träffa Jonny's girlfriend today. Hoppas att hon är en trevlig tjej. Annars kan kvällen bli lite dryg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0