Spettsad glögg & 6 liter vin

Julafton är kirrad och klar.
Pappa har haft spettsad glögg provning. Vad är godast att spettsa glöggen med.
Dom nominerade var Vodka, Rom eller Jäger.
Rommen vann. Så om ni känner för att spettsa glöggen, använd rom.

Kalle anka var tråkigt som vanligt. Och nbär den där dryga delen kom ( ni vet men det där fågeln), så vart det en väldigt stor diskussion om hurvida kalle var hög eller ej.
Vi kom inte fram till något bra. Det vi fick ut av diskusionen var nog att mamma & pappa började misstänka att deras 3 söta rara barn var knarkare.

Snart är det dags att käka mat. Men eftersom vi ska fira jul imorgon så blir det inte julmat eller julklappar idag. Istället käkar vi Lax, dricker mycket vin ( grundar lite inför morgondagen), Umgås, käkar ostbricka och ska titta på Hitta Nemo för mamma har inte sett den filmen.
Trots att det inte är någon snö & noll i julstämning så trivs jag.

För övrigt har jag råkat ut det Linnea råkade ut för för ett tag sedan. Man vill bara ha mer, och kan inte sluta tänka på det. ge mig MER!
Dessutom ropar min kropp efter niquetion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0