Ursäkta mig.

Hej, och jag kan ju börja med ett litet förlåt. Det var ett ganska bra tag sedan jag uppdaterade min blogg. Jag har väldigt mycket spännande att skriva om, som tex emma och tammys gulliga överaskning, en vild utekväll, en dag med baksmälla, en tripp till stugan, en underbar pojkvän, möte i borlänge och jobb på Peace and love, lägenher i sthlm, bil till arvika, bror som skaffar hund mm. Men vet ni vad? Det är på tok för varmt att skriva i bloggen när det är så här varmt, så jag tror jag säger att min blogg är ur funktion i tills det blir lite dåligt väder.

Kommentarer
Postat av: Emma

5 dagar kvar nu :)

2006-07-06 @ 22:44:43
Postat av: tammy

Äsch vilket skitsnack ;P

2006-07-07 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0