Anders - vi äger dig

Han är våran( min och emmas) sexslav. Nej, så roligt ska vi inte ha det.
Idag på idrotten så började vi med att spela Boule med Kaaarl. Men sen när vi tröttnade och Karl höll på att förfrysa så övergick vi till att spela kubb mot Gyllner och Metalizer med Pimp halsbandet. Kaaarl gav deras lag förstärkning, eller ska man verkligen kallade för det? Skulle itne tro det va. Jag och Emma hade självklart vunnit om inte Anders gyllner hittade på egna regler och ställde upp kubbar som vi redan hade vält. Så istället så blevg det oavgjort.
När idrotten var över så gick vi till trycket och fikade och pratade strunt. Det var en trevlig stund. Och efter det had evi fysik i 10 min, lämnade tillbaka böcker osv. Vi käkade mat, gick till Gko:n där jag skrev ett intressant blogg inlägg om emma. Sedan så satt vi ute på gräset och fikade. Vi fikar väldigt mycket i våran klass. Sen så kialde vi till Mumen. Jag, Emma och Maja fick ett Mvg. Ett fint Mvg som alla gillade.
Med väldigt lätta steg så åkte jag ne dpå stan, träffade tammy och Kim. Hängde runt lite, sen så provade vi Jeans. Jag provade mängder med Jeans. Och jag köpte 2. Jag hade inte klarat mig utan Tammy's hjälp.
Honm fixde olika storlekar och plåster ( det kan gå villt till när det är rea på freddes) och var bra smakråd. Så nu har jag inhadnlat ett par Dr. Denim ( svarta) Och ett par blåa Acne. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0