Dagens inköp!

Nu har glädjeyran av att ha ett körkort äntligen lagt sig och det känns nästan som om jag har haft körkort hur länge som helst.  Snart så kommer det riktiga kortet att komma. Plastbiten alltså, Det kommer inte vara en vacker syn, jag ser konstig ut på kortet och jag skrev som en 5 åring. Dumt att man ska göra det där innan man skriver. Man borde få göra det när man har klarat provet och ser jätte glad ut! Dom flesta ser nog ganska konstiga ut på körkorten.

idag så åkte jag och plockade upp Emma, vi tog oss en runda till Kupolen där vi tittade väldigt mycket och köpte väldigt lite. Sen så åkte jag hem. Virrade runt på stan lite med mamma och han köpa väldigt mycket på väldigt lite tid. Så nu har jag tagit lite kort på mina inköp, och en liten lista.

2 par trosor
1 par shorts
1 T-shirt
1 concealer
1 annsiktsmask
1 Bodybutter
1 Fotscrub
1 Cocktail Kortlek!

Jag är väldigt nöjd med min kortlek, jag kommer nog få mycket roligt med den ;)

Min underbara kortlek!    Trycker på ryggen på min T-shirt   Baksidan på  T-shorten och shortsen  Och Framsidan
Min första biltur med mitt körkort   Nelly!


Kommentarer
Postat av: Tammy

woooow vad impad jag blir, du har avancerat bloggen :D FINT malin !

2006-06-29 @ 01:36:33
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0