Torsdag

Igår var det en väldigt depprimerande dag. Den sg tag om mig och ville inte släppa mig föräns vid  22.00 tiden. Det hela började på morgonen, jag insåg att jag had etappart bort allt mitt smink, och min kontaktuttagsaddapter till platttången. Jag blev jätte grinig ovh började, ja grina. Danne fick ryggskott men tröstade mig väldigt tappert endå.
I skolan var det i och för sig helt okey. Bara det att vi inte fick någon mat. Åkte hem, åkte till Kupolen. Det sög balle. Sen så började jag nästan grina på Kupolen för att jag inte hittade några kläder och att mina örhängen som jag önskade mig i födelsedagspresent var slut. finito. gone. Åkte hem med gråten i halsen. Hjälpte linnea tt flytta, det blev väldigt fint. Kom hem runt 21.00. Letade efter mitt förlorade smink. Hittade det inte, satt där i köket och grinade när jag åt mat. Sen så hittade mamma mitt smink och jag blev glad igen.

Idag så brännde jag öcver lite arbeten till en skiva och sen så har jag, emma och Maja varit på Hbo och tittat lite. Vi har även tagit en mysig fika på kyrkogården i det härliga solskenet. Men nu ska jág plocka liljekonvaljer, eller vad dom nu heter. Gott luktar dom iaf.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0