En resa till bulgarein, ja det var ju orginellt!

Ja, det är ju kul att alla gör något eget - som att åka till bulgarien på sommarlovet. That's great.
Nej, had ejag åkt iväg någon stans hade jag nog åkt till ett ställe där man inte behövde festa med alla man festar med i falun.

Idag har jag iaf slutat snusa igen. Kanske inte sådär jätte seriöst, för jag kommer snusa några gånger mer i mitt liv. Men jag klarar mig ganska bra. så fort jag är sugen på en snus så tar jag mig en kopp kaffe istället. Det är bra mycket bättre. Något som är lite synd är att min tänder kommer att bli gula av mina osunda vanor som snus och kaffe.  Tur att jag har min kära whitningtandkräm här hemma.

Jag har varit iväg på friskis en sväng idag. Det var trångt, dålig luft och svettigt. Men det gick bra endå, jag tog mig igenom passet. Nu nä rjag har varit hemma har jag gjort lite körkortsteoritest. Men jag suger ordagrant faktiskt rakt igenom. Jag kommer aldrig klara det där jävla teoriprovet. Hoppas att Tammy är bättre än mig så hon kan köra oss till Arvika. För dit vill jag verkligen åka bil. Fast det vill jag till Hultsfred med. Det var ett jävla tjat om hultsfred och arvika på mig, men jag kan inte rå för det.

Det är så mycket jag längtar till just nu. Som tex, Dannes påsklov, mitt påsklov, brölloppet, tammy flyttar in, grllfesten vi ska ha där på den lördagen, skolavslutningen och sen sommarlovet. Det bara spritter i kroppen på mig när jag tänker på det och jag går runt och tjatar om det hela tiden. Jag tjatar till och med om det här i min blogg. Men det är ju frivilligt att lyssna på mitt tjat. Men det känns bara så bra. Fast lite ensamt här... mamma jobbar, pappa jobbar, jag är sugen på cider. Jag har 2 cider och lite öl här, någon som vill dela med mig? Nähäpp, vad har folk emot månmdagarna egentligen?

På tal om egentligen så borde jag skriva lite i Mum papperna och göra Gko läxan, fast jag har glömt bort avd vi skulle göra. Och jag borde kanske äta något gott. Det hade faktiskt varit bra gott. Eller om bara Tammy och isabell kunde sluta dansa så jag skulle kunna ringa dom nu och prata. Jag vill ha bekräftelsen på att jag kan gå på danslägret. Jag vill ha den nu så jag kan slå mig till ro! Det är väll som vanligt att bara vänta, och vänta och vänta.

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe, duscha, och krypa ned i sängen? haha nej, dt ska jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0