Jag är helnöjd.

En grej jag vill nämna såhär på en torsdagskväll är att. Det är bara 35 skoldagar kvar! Javisst!

Idag var jag gladare i skolan än vad jag var igår, även fast jag hade 2 stora lysnade röda finnar i pannan. men jag får skylla mig själv. För om sanningen ska fram så har jag smygätit jordnötter när jag har varit snussugen. Men jordnötter är bättre än snus.Och det är kaffe med. Jag trivs ganska bra med min närvaro. Mitt rum är lite halvstökigt som vanligt. Tammy är lika rolig som vanligt. Isabell är fortfarande lika gullig. Danne är lika underbar som vanligt. Maja och emma, ja, dom är bara elaka. Men det är som vanligt. Näärå, nu var jag lite dum. Dom kan faktiskt vara snälla dom med haha.
Det jag ville säga var iaf att jag är helnöjd.

I skolan så hade vi fysik. Fast jag och Maja pratade mest om.. om... om... jag vetinte, majas nya mössa? Majas nya linne? Och ballonger, electriskt hår, att emma blivit en skolker, jonny sjukligt höga frånvaro m.m. Men när Emma kom var dte färdigpratat. Då ville Emma vara seriös och vi fick lov att ågna oss åt fysik. Sen så hade vi Mdk. Träffade Tammy lite innan. Hon ska åka till spökiga ställen och titta. Jag tror hon har en lite sné sexuallite. men det ska jag nog inte berätta för någon. På Mdk:n enades vi om att gå på Bio på onsdag istället för att ha lektion på Torsdag. V för Vendetta. Vi kollade på olika reklamer som har blivit anmälda. Te.x We/jö reklamen där dom gör reklam för en stringtrosa. På Höger ksinka så ser man ett rött avtryck från en hand. Nice.
Vi hade mat, skit äckliog mat som vanligt. VAröfr kan inte skolkök krydda? Har dom aldrig lärt sig att mat smakar bättre med lite krydda? Hade Gko. Jag fixade  med Pappas visitkort. Hans kort blir bra mycket snyggare än mitt. Men det är han värd. Han som jobbar och lsiter så mycket. Hmmppf.
Vi hade mattematik. Det blev inte alls så mycekt gjort på den lektioenn. Men jag och Maja har jobbat så mycket innan så vi var värda en liten Paus tycker jag. Och vi ska iaf räkna massor på söndag.

Sen så avlsutade vi skoldagen med en Körkortsteorilektion. Kollade på en skit seg film i 35 min. Inte ens Nisse tyckte att filmen var bra, så frågan är: Varför behövde vi titta på filmen över huvud taget?
Vi åkte hem, och eftersom jag inte kunde få nog av körkortsteorin så fick jag lov att plugga lite hemma oxå. jag är inge vidare på det där faktiskt. Komemr bli jobbigt på provet på torsdag. Men det är väll bara plugga imorogn, på lördag, på söndga, på måndag, på tisdag, på onsdag så ska det där bli finfint!

Jag åkt epå balett. Även fast jag inte var så sugen på att dansa idag så gick det bra. Tammy var inte heller så sugen, men det gick bra för henne med. Trots att hon vra så hatisk. Och iväg tidigare skulle hon oxå. Hon hade säekrt stämt träff med ett spöke ute i skogen. Som jag sa, hon har en sné sexuallite.

Kommentarer
Postat av: Tammy

oooh... Give me ghosts! ;D

2006-03-30 @ 22:24:18
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0