Jävla Carola

Nu var det ett tag sedan något blev skrivet här. Men jag har inte haft så mycket spännade att berätta eller jo. I lördags tog jag och linnéa vårat pick och pack till bjursås. Dagen blev faktiskt väldigt lyckad och både jag och Linnea sattsade hårt och fick till en varsin grab. yes yes. Vi går framåt. Så svårt var det inte, undra varför vi har tagit sån tid på oss på att försöka lära oss det? Linnea sattsade lite för hårt där i början och gjorde en " Malin" Hon flög helt enkelt ut i skogen och slog i en gran. I och för sig så slog inte jag i en gran.
Vi fikade lite i parken, där det fanns udnerhållning. När det började regna så åkte vi hem med en väldigt snäll axel som skjutsade oss runt hela falun bara för att vi skulla få komma till våra hushåll helt oskadda.

Jag tog det lite lugnt när jag kom hem. Men sen så kom linnea hit, och vi började vänta på Tammy, Kenny och seg Elks. Tillsist kom dom, och simon. Så då käkade vi Tacos. Lika gott som vanligt. Sedan var det dags för en spännande melodifestival som alla egentligen redan visste hur den skulle sluta. Vi försökte ignorera det ett tag och det började se ljust ut när Andreas J  låg etta. Men IKKE. Jävla tönt Carola vann, som förutsett. Så då övergick vi till att titta på En fisk som heter Wanda. När den var slut så fick alla dra sig hemmåt eftersom jag var så trött. Som jag alltid är haha. Jag förstår inte hur folk vill umgås med mig på kvällrna eftersom jag heöla tiden är så trött. I och för sig så är det inte så ofta någon umgås med mig på kvällen.

På söndagen så tog jag det lugnt. Käkade en riktigt rejäl måltid med Kött, klyftpotatis, ss och sallad. yes, det var gött moos. När klockan närmade sig 3 traskade jag glatt till Bussen för ett friskis pass. Det var jätte ksönt för det var ca 20 pers där så man slapp trängas som man annars brukar få göra.
Efter friskis och svettis började jag att vandra til Bion. Där lusläste jag Båda filmtidningarna i väntan på att klockan skulle bli 17.30 och tammy skulle komma. 17.32 såg jag en glad tammy smeka upp för trappen. Vi hämtade ut biljetterna. Köpte godis och Chips, sen gick vi till donken och delade på en glass med chokladsås man måste tänka på ekonomin om vi ska ha råd med våran hektiska sommar. Sen då gick vi till bion där vi skulle se Brookback mountain eller hur det nu stavas. Den var bra, lite mystisk, och lite för seg på vissa ställen. Men det roligaste var nog kolsyreexpolsionen jag fick i min mun när jag skulle öpnna upp min vattenflaska med tänderna. Det var faktiskt väldigt oväntat och jag trodde att jag skulle dö. Det såg nog tammy på min miin. När filmen vbar slut så kom Mamma och hämtade mig. Det var vänligt av henne.

Idag så har det inte hänt så mycket spännande bortsett från att vi lekte trallare på uppvärmningen på idrotten. Och sen så pratade vi bort trycklektionen som vanligt. efter skolan så åkte jag och träffade hon som har hand om Ledsagar grejen. Det verkade väldigt bra och jag hoppas på att få ett uppdrag snart!
Sen när jag kom hem så såg jag min älskade klänning hänga där på garderobsdörren. Jag äslkar den! Den ska jag använda med glädje i sommar på alla festligheter jag ska ut på!
För övrigt så längtar jag till Sommaren, den kommer att bli bra!


Dagens låt: David Bowie - Rebel, Rebel

Kommentarer
Postat av: Tammy

Men Malin gillar du Bowie!? wow, nu har vi en till sak gemensamt ;) jag hatar pengar. Dom gör mig så jävla bitter :/ men vi är iaf två o det!
puss

2006-03-21 @ 12:27:47
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0