Pengabristen

Pengabristen blir bara värre och värre. Nu är jag till och med ksyldig arians tanten 5 kronor.
Och itne vinner jag något på våran enarmade bandit. Varöfr ivll gud inte vara med mig på min sida. Jo det kan jag berätta för er. För att jag har börjat att snusa. Man kanske borde gå och bikta sig.
men nu har Jag och Tammy iaf bokat plats till danslägret. Det känns bra. Nu är iaf 1 grej spikad i sommar.
men om både arvika och hultsfred blir av väntas att se. Pengarna räcker med nöd och näppe runt med tanke på att jag behöver finlandspengar.  Så om jag inte får ett uppdrag snart så kommer jag att gå under. Jag kommer att rasa samman. Eller så får jag försöka snusa. Men det är så svårt. Jag vill att alla andra i min omgivning ska sluta samtidigt som mig så att fgrestelsen inte finns där.
Kan inte det där beslutet om att förbjuda snusning i landet träda i kraft Nu, idag imorogn?!
Jag kommer ikke kunna köpa nya snygga jeans. Jag kommer inte kunna köpa billig sprit på färjan. Jag kommer intekuna köpa något föräns sommaren är över och jag vet att jag har pengar fram till sista september. för detär inte föräns då studiebidraget skrammlar in i kassan.
Med andra ord så stryker vi Gävla city fest. Dössberget dras där med, min och tammys 18 års fest.

Och hur ska jag kunna sluta snusa bara sådär vipps. Hur lyckades jag förut?
Juste jag bytte miljö och åkte till thailand. det enda som får mig att inte tänka på snus är att träna. Men jag kan ju inte träna 24/7. Det går inte. Om jag ska vara ärlig så kryper det i hela min kropp nu när jag skriver om att försöka sluta snusa. Min kropp vill verkligen inte att det ska ske. den vill inte. Den vill klamra sig fast vid dom små vita påsarna som har sönder mina nästan perfekta tänder.  Jaa, dom var vita innan jag började snusa och alla har lite ojämna tänder, så dom är nästan perfekta. Gash! Som jag sa till anna;
Det känns som om hela jag splittras upp som ett pussel som utsätts för en 3 åring.

Jag kommer verkligen behöva dansa röven av mig med tammy. Hoppas bara att vi fixar lokaler och grejer så ska nog det där bli fint. Hon ska lära mig street dance så jag hittar dom rätta tackterna inför Bounce Summercamp som vi ska gå på.  När jag har lyckats sluta snusa. För det ska jag. Innan påsklovet är jag snusfri iegn. eller vänta. Jag är nog det innan veckan är slut för jag har inte råd med en till dosa. Så de så!

Danne kom hem och krama mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0