Sexslavhandel i skogen

Hjälp! Jag är verkligen paranoid. Jag kan inte släppa att jag hänger folk. Det går inte.  Jag har alltid tyckt bra om svenska annika, men sen hon började prata om internet och bloggar har jag fått läskiga tankar som förföljer mig. Men som sagt jag är bara paranoid.
Den här dagen började med ett sömnigt, mindre gulligt samtal till danne, och sen fortsatte dagen med en skön dusch. Och en tråkig frukost. Jag träffade kimmy på bussen, så vi satt och snackade om allt roligt Lucy har gjort i sitt liv. Det var faktiskt underhållande, det hände en hel del där i stallet vad jag förstog.
 Hade mdk där jag och Maja praktiskt taget ägde som sändare och mottagare.
Vi var även väldigt bra på att framställa rubriker.

Tyska islamister söker pimpelfiskare till
 Ponnyhoppning i Indien.

Sen fick vi till något om lejonborg.  Hmm, sexslavhandel i skogen, och att svärdsjoborna inte litade på han längre. Och vi hade även en fin rubrik om pastorn som skrev en erotisk bok  "jag kanske tog ut svängarna lite väl mycket".

Vi hade svenska,där vi fick skriva om nätet som en fritidsgård. Det är skrämmande. Anniska försöker bara dra mina åsikter ur mig. Jag vill hålla dom för mig själv.  MIg själv, och danne, och  kanske dela dom med mina kompisar. Men jag gillar inte att lärare drar ur folk åsikter. Om dom ska få ärliga åsikter ska dom bara komma. Ungefär som att adolph tycker att alla 15 åringar som använder Lunarstorm borde få sitta i fängelse.  Det är en spontan åskit. eller det kanske var mer som en komentar. Skönt att Adolph och hans små komentarer är tillbaka i skolan igen. När vi hade varit på den fruktansvärda svenskalektionen gick vi på ett föredrag som var riktigt spännade och skrämmande på samma gång.
Det skrömde mig och jag började kika på alla killa ri min omgivning och fudnerade på om någon av dom använder anabola... Karl är kort, micke är lite aggresiv.. hmm. Dammit! Nu hängerjag ut folk igen. Men jag får nog hänga ut karl, om jag frågar honom snällt. Micke vågar jag inte prata med över huvud taget.  Åter till anabola. Det var lite läskigt faktiskt. Jag vill itne tänka på det mer.
Och nu kommer nån jävla Cp låt från min playlist. Hur har all skitlåtare hamnat på min dator?  

Och dagens roligaste måste vara emma.
Hon letade efter kjell i ett okänt klassrum med massor av svettiga killar, och hon stängde dören på en plåtbrevlåda så det skrammlade till hela dagen. Och hon har hällt ketchup ( tror jag det var) på en bil, men det hände inte idag. Men det hände när hon inte kom förbi bilen med sin cykel. jagmsåte nog fråga henne hur det där var egentligen.-
Jag har svårt att tänka mig att Emma kan bli så arg att hon häller ketchup på bilar och kastar ägg på dom.
 HJÄLP! Emma går på anabola! Inte undra på att hon är kort. haha, vad rolig jag var nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0