Sway my way

I måndags blev min och Tammys "biljett" till Bounce SummerCamp bokad. Tammy ringde till mig i full panik och skrek i mitt öra  " det är mindre än 5 platser kvar, vi måste boka dom nu!" Och sen så bokade vi dom, med skräckblandad förtjusning. Jag stog nog mest för skräcken och tammy för förtjusningen. Vi pratade om våra ekonomiska bekymmer som betyder att vi måste lev amed våra triangakök i sommar och alla våra nya kläder ska bli till av gammla gaggiga T-shirtar. Men vi kommer att sätta en trend som alla kommer att älska  för den kommer att vara - Billig och Grymt snygg.

Idag så började inte min dag så bra, eller på ett sätt eftersom jag fick säga 5 ord till danne. Och det uppskattade jag. Men sen så när jag tappade ut min underlagskräm på badrumsgolvet så det blev brunprickigt och jag missade bussen.Jahapp, det händer inte så ofta tänkte mamma så hon skjutsade mig till kopparvallen där jag hann ikapp bussen. Hade en grymt tråkig första lektion. Körkortsteori - den verkade aldrig vilja ta slut. Matten gick förbi, svenskan kom och var lika förvirrande som vanligt.
På fysiken hände det grejer an jag lova. Våra labbar blir mer och mer händelserika.
Gustaf släppte ned en tyngd i en gammal termos. Då blev det en explosion, så det flög glas överallt. Tur nog var att ingen blev skaddad, bort sett från gustaf som började blada på handen.
Men det var spännande och maja blev livrädd och fick alla att ha skyddsglasögon på sig.

När jag kom hem så chillade jag totalt tills Isabell ringde och berättade att hon oxå skulle på danslägret! Vi kommer bli en grymt bra trio! Sen efter det så traskade jag till bussen för att bege mig itll dansen. jag träffade Isabell och hennes kompis så vi tog blge bussen upp till Lasarettet och gick på dans. Jävlar va rolig danslektion det var! Jag, Tammy, Isabell och jaenette flummade loss och Helena började att fudnera på om vi verligen skulle få stå bredvid varandra (Ni vet ungefär sådär man brukar sära på småbarn när dom är flummiga). Men vi fick stå bredvid varandra som tur var. Med andra ord var det här den roligaste träningen på länge.

Och en liten notis är att dert är fanimej inte alls så långt till varken påsk elelr sommarlovet. Det komemr gå så jävla fort, och under nästan 2 veckor så ska Tammy bo ho smig och vi ska vara nyttiga och träna varje dag. Bara för att få en snygg body fram till sommaren. Den komemr bli roligt. Och sen så är det påsklov. Linnea kommer att komma hem från Thailand, Gurra kommer att komma hem från alla ställen han har varit på. Dannes termin kommer sluta tidigare än min så han kommer att vara hemma mycket. Det kommer vara många röda dagar, och en klämdag. ´Jag ska på bröllopp och ha min grymt snygga klänning på mig och sen ålandsfärja. Det kommer med andra ord att gå fort och innan jag vet ordet av det så kommer jag, tammy, Linnea, katarina mfl att sitta på hultsfred med mitt trianga kök. I och för sig så gäller bara triangaköket för mig och tammy. 

Dagens låt:  Fronda - Rullar fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0