Thank god it's friday!

Jepp, Idrottsprovet klarade jag. Även fast inte Mvg kommer att uppnås så kommer jag åtminstone få G, och på förra provet fick jag Mvg, så det jämnar ut sig till ett Vg. perfekt.
Efter provet så hade vi tryck. Jag svarade kemisk hela tiden när det skulle vara mekanisk. Men nästa gång ska jag skrika ut MEKANISK! Finn hade dragit ut våra frånvaro lappar, det var inte ås upplyftande kanske. Men vi insåg något viktigt. Rebecka är inte alls otrogen mot bjurs. Hon är i datasalarna med spektaklet bara för att han ska kuna hacka in på den där sidan där man fyller i frånvaro. Så hon hade inte alls så hög som hon borde. Stackars maja, on blev förkrossad när beckan bara hade 6 % mer än henne, vilke tinte kunde stämma under några omstädigheter som helst!
Vi pratade om lite framtida studiebesök vi ska på. Typ Scanbok, men vi ska ta en liten omväg så vi kan äta på Lappens i Hedemora.  Finn är en bra lärare som förstår våra behov.
 Vi hade fysik. Där har vi en lärare däremot som inte riktigt förstår våra behov. Men trots det få fick vi sluta 15 min tidigare. Men det var bara för emma kollade på honom med sina Bruna ögon och bad om det.
 Vi skyndade oss att äta mat så att vi kunde kila runt på stan. Och tur var väll det för att då hittade jag en jätte fin klänning som jag fick en snygg kropp i (!) Det var roligt att jag för en gångs skull fick ha en snygg kropp.  Sen så traskade vi iväg till Linjepunkt som det skulle vara grymt kul att jobba på. Men eftersom jag inte riktigt vcet vad jag vill med mitt liv så skulle jag inte klara av det.

Sen så åkte vi bil till Fk. Där fick vi Läsk, bullar, en kopp, en kortlek, en penna och ett nyckelband. Utöver dte fick vi oss en liten rundvisning. Vi fick titta på Johan. Det var roligt.
Sen så slutade vi bara 45 min försent.

Ikväll ska jag och emma se på film. Och imorogn ska jag åka snowboard.


Dagens låt: Franz ferdinand - Darts of pleasure


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0