Trosor, Yes yes

Idag hände något som aldrig har hänt förut, det var Linnea Palm, Lena ph, phalmen, myra ( välj din favorit) ringde och väkte mig! Oj, jag blev förvåand och grymtade något om tidsomställningar och somnade om ganska så snabbt. Vid 10.30 tyckte jag attd et avr dags att gå upp, och från och med 11.00 Har jag haft fullt upp. Jag har städat mitt rum, jag har plockat ur diskmaskinen, jag har bakat en tårta och jag har skottat våran gård så min rygg känns jätte trött. När gården var skottad och pappa nöjd duschade jag, klädde på mig och sprang till bussen. Inne på Ica stog det en niggah och åt päron, hm det där måste vara linnea tänkte jag, om så sant som sagt så var det linnea. Vi  pallrade oss till Café vi 3 där  vi käkade macka / semla och drack Latte/ mer. Efter 2 timmar prat besätmde vi oss för att ta en vända på staden. Först in på Lindex hittade trosor för 19 kronor, sen in på Kappahl, hittade trosor för 15 kronor, och sedan kilade vi in på Åhlens där vi slutligen kom ned till priset 10 kronor. Glada i trosor som vi är så stog vi säkert där och grävde i 20 min bland alla XL trosor tills vi hittade några i våra storlekar. 3 par gulliga trosor. Sedan så kilade vi till Hm där jag köpte 3 par trosor till. Yes jag är frääsch! Linnea hittade en snygg bikini som ska inhandlas imorgon. sen så tog jag helt enkelt bussen hem. Det var trevligt, och snart så vankas det Födelsedagskalas för mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0