Balett balett balett

Den här dagen blev det en fin sjukanmälan, och tur var väll det, för nu har jag fått lite gjort, inte så mycket gjort som jag hade hoppats på. men jag fick något väldigt bra uträttat. Jag och min persika hade ett jätte bra samtal och kom varandra steget närmare, och det känns så himla bra!
Och när förmiddagen blev till eftermiddag så blev det en middag. När vi hade käkat middag gjorde vi ett ryck och städade upp i huset, förlåt köket. Okey! Halva köket. Tiden räckte inte till för att vi kämpade oss till Baletten. Jag på min cykel, Tammy på Pappas cykel. Svettiga och trötta kom vi till träningen. Balett hitler intog sin roll som just Balett Hitler och försökte få oss att göra svåra övningar som jag verkligen inte klarade av. Efter Baletten så skulle jag och Tammy stor schoppa potatis på Willy's. Väldigt spännade faktiskt, för att damen framför oss hade köpt en rejält stor Purjolök, och sedan så hade hon köpt 3. Både jag och Tammy tänkte det, Dom 3 små till matlagning, den stora till kvällsaktiviteter. Det kanske inte låter så roligt, jag fick itne till det riktigt där. Men vi hade iaf kul åt det. Sedan så betalade vi våra potatisar ( eller tomater som jagh kallade dom för) Hela 2.50 kronor. Vi blev väldigt nöjda. Sen så cyklade vi hem.
OCh nu blir det en låmng kväll fylld med plugga och besvär och kaffe och frukt. Så tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0