Dansuppvisningen

igår så hade vi dansuppvisning på folkets hus. Det gick faktiskt ganska bra. Eller det gick bra, eller jag dansade lite fel, men inget som syntes allt för väll så det gick väll bra haha.
Det var iaf utan tvekan den roligaste dansuppvisningen jag har varit på, annars brukar det bara kännas jobbigt att gå up å scenen och dansa, men nu var dte bara hur kul som helst. Det kan ju bero på att det itne var så många där. ( dumma människor som inte vill skänka pengar till rädda barnen).
Efter dansuppvisninge så blev det kvalitetstid hemma hos Danne. Gott käk, riktigt glad anyheter från Linnea och lite tv. Sen så kom Gurra. Då blev det schlager.  Alla fick börja med att gissa vem som skulle vinna
Gurra - Ryssland
Linnea - Sverige
Malin - Finland
Danne - Rumäninen
Det visade ju faktiskt på att jag hade bäst magkänsla och danne hade sämst. Men vi kan ju inte göra så mycket åt saken. Jag tycker alltid att alla röstar på så oväntade länder. Tex Danmark och Tyskland som var helt okey fick inte så mycket röster. Och alla andra länder försöker bara bevara freden med sina grannar.

Idag så väntas det en hel dag med plugg - Fysik. Det känns faktiskt inge vidare. Jag vet inte ens om det är värt att försöka klara av det där fysikprovet. Men jag kanske klarar det om jag får lite motivation och ork. men varifrån ska jag få den? Jag har faktiskt ingen aning. Allt jag kan göra just nu är att tänka på sommarlovet och dess ( förhoppningsvis) soliga dagar. Det kommer att bli underbart.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Kan du uppdatera din blogg nångång, Malin!?
Hur gick fysiken?

2006-05-23 @ 18:53:37
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0