Det ser ut som HÖ!

haha. Här sitter jag, så trött att det känns som om jag är packad. Jag har gjort ett tapert försök att få mitt hår lite stiligt till helgen. Men det blev typ gult, eller mer hö färgat. Så det är jätte snyggt inte.
Men den här dagen har inte bara varit negativ, för att.... hmm, för att.... ja, det skulle väll vara för att jag har pratat i telefon med Danne. Det skulle väll vara det enda positiva med dagen till ära. Jag hittade en ganska trevlig bild som beskrive mig ganska bra i spelsammanhang. Danne börjar få övertaget och jag blir skitförbannad, men förförker dölja det. resultatet blir en förbryllad min.
Kubbspelning

Tammy har föresten hämtat ut våra arvikabiljetter. Det känns fint. Fast det kommer kännas bättre när jag får peta på det. Jag vill ta på den, känna dess närhet. nja, lite då. Allt jag säger kan man nog ta med en nypa sallt. Jag har lite svårt att hålla mig till sanningen ibland. Den här bloggen kanske är början till mytomani för mig.  För i verkliga livet så blir det så komplicerat när man smyge rin med en liten vit lögn för att liva upp stämmningen. Och man måste alltid lägga till lite försiktigt att man skojjade, och sen så kollar alla lite bittert på en för att man sa något så spännande, som inte alls var så spännande längre när jag sa att det inte var sant. Same Same, but different. ge mig en sådan T-shirt. Så kan jag skratta åt den och tänka på tvillingar. Det var nog det roligaste jag har varit med om i hela mitt liv. Nej nej nej, nu börjar jag att ljuga igen. Eller gör jag? Lite jobbigt när jag inte vet m jag ljuger eller talar sannin själv.
Men eftersom ni antaligen känner mig så vet ni när jag talar sanning och när jag överdriver situationer lite så det blir mer roligt.

Det här är inte alls kul för ett att läsa. Jag sitter och srkiver om mig själv. när jag egentligen borde skirva om er! Ni gillar att läsa om er själva. Ni gillar att läsa när ni har varit med, ni gillar att läsa när ni vet vad jag pratar om och det blir roliga internskämt och sneda böjelser. Men idag är jag lite EGO. ( ja ni vet den där dryga låten som går på MTV. nanannna Dumpa mig...... blond tjej, dryg låt., inte så överdrivet bra röst.) Någon dag ska jag göra något åt mitt gula hår, men jag ska nog börja med att öppna mitt fönster, puffa täcket och måla naglarna. Sedan krypa ned i sängen. Förhoppningsvis inte drömma. Eller så hoppas jag på att drömma. Jag tror jag ska börja med en drömdagbok. Synd bara att jag kommer behöva gå upp tidigare på morgonen då för att hinna skriva i den. Men det hade avrit kul för då hade kajsa kunnat hjälpa mig tyda mina drömmar, hitta spännande mönster och sådant där. Men som jag sa, ni gillar att läsa om er själv; Så om ni skirver en liten komentar, så jag har ett hum om vilka av mina kompisar som läser den här smörjan så kanske ni kanm komma med i min underbara Ljusrosa bubbelgumblogg. Jag vet att ni skulle gilla det ;)

Dagens låt: Saves the day - Holly Hox, forget me Nots.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tanken var at man skulle kunna klicka på bilden och den skulle förstoras, men jag misslyckades och jag orkar inte ändra.

2006-05-03 @ 20:54:36
Postat av: Tammy

Du borde lyssna på min apbra emoskiva jag gjort idag [:

2006-05-03 @ 21:53:30
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0