Hultsfreds-Panik!

Ja det är precis vad jag och Tammy har. Och embart för att vi inte har någon skjuts till Hultsfred så tänkte dom som har hand om festivalbussen "Moahahaha, Dom två fattigaste tjejerna i Falun har ingen skjuts, så det är bäst att vi ökar priset med 100 kronor". Javisst 800 kr tur och retur, känns ju faktiskt inte så lovande. Det är till och med mer än vad Arvikabiljetten kostade. Det är faktiskt helt sjukt.
Men men, det löser sig förhoppningsvis, annars så kanske Tammy's föräldrar skjutsar oss till Enköping, så kan vi åka bussen därifrån för bara 572 tur och retur, så tjänar vi lite pengar.
Kul bar aatt alt känns så drygt. Det enda vi har är Varandra, sällskap och ett tält. Sen så hade vi inte så mycket mer. Men det kommer nog nästan garanterat att bli ett triangakök om vi lär åka buss ned.
Och då måste vi handla massor med mat som vi ska bara med oss på nedvägen., Och inte kan jag sova på min luftmadrass heller för den kan jag ju inte bära med mig när jag åker buss. Hela mitt drömsenarie för hultsfred har ju faktiskt stupat lite gran om jag ska vara ärlig. Men Birthday Barbies. Det kommer bli bra.
Partyhattar och tutor, sen så kommer det bli bra igen. Synd bara att det oxå måste inhandlas. Attans, morsdagpresent oxå. Yes yes. Nu ska jag träna på Couronne så jag kan tjäna pengar på det när jag är 18 år! Bye

Kommentarer
Postat av: My

Snart så! då är det Hultsfred och när vi väl är där nere kommer vi vara fulla och glada dygnet runt!

Jag Ska vara aloha Barbie!

2006-05-29 @ 08:43:59
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0