Jag kan berätta för er.

I Måndags så flyttade tammy in hos mig. Tanken var väll att vi skulle ha 1 ½ nyttighetsvecka. Men månagden blev inte så nyttig, för att på schemat stog det Grillning och alkohol med Maja och Emma ( och tammy., för er som itne förstod det). Kvällen var riktigt trevlig. Kubb spel, och djupa diskussioner till The knife. Mina specialdrinkar tog mer än vad jag anade, så för säkerhetsskull så tillbringade jag några timmar av min natt på badrumsgolvet. men när kylan blev för påtaglig så förflyttad ejag mig till min sng ( tack gode gud att jag ahr många täcken!). Tisdagen blev det ett tidigt uppvaknande ( inte lika tidigt som Tammy's för att hon hade nationella prov). Jag och Maja bestämde oss för en tidigt frukost och desperate.. Maja fattade tycke för desperate och jag antar att det kommer bli mer av den varan.

Sen när tammy kom hem från Np så blev det en del solande för mig, och tammy somnade, och snarkade jag blev livrädd för jag trodde det var en humla som kom. När vi hade tröttnat på solen så kom martin och sa att han skulle till coop, vi såg våran chans att slippa cykla dit så vi åkte med. Tyvärr så blev det fel på bilen uppe på coop så att Caggen fick komma och hämta oss, för att bogsera ned bilen. Glassen smälte, men vi kom hem iaf. Och det var ju väldigt bra.

idag har ag bara haft en regular onsdag, med andra ord helt ointressant, men någon jag tror har haft en spännnade  Onsdag är tammy, behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: Tammmmmmy

Det hade jag också, babe ;) Längtar hem till dig från skolan! /Det gör nog emma med

2006-05-11 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0