Jag orkar inte

jag orkar inte
 
Torsdagar är den värsta dagen i veckan - utan tvekan.
Det var tråkigt i skolan ( bortsett från när vi lekte Älg och fick albin att gå runt som en brunstig älg)
Men tack och lov fick jag G på nationella provet.  precis på gränsen.
Jag fick skavsår på mina hälar så det bara brände om dom.
När jag kom hem så fick jag mig en fin liten avhylning av mamma som berättade att allt hade sin plats i badrummet och att jag måste lära mig att plocka undan efter mig ( kul att höra det när man bara några dagar tidigare har sätdat hela huset, och vbattnat alla hennes 100 blommor i 10 dagar).
Pappas dator är upptagen, min dator är upptagen + att mammahar tagit upp alla mina rena klä'der och lagt dom som ett ber gi min säng, så nu har jag ingen stans att sova ikväll, för jag vill inte att kl'derna ska hamna på goölvet och jag orkar inte förflytta dom till garderoben. Jag vill inte göra någonting, eller jo. Helst av allt skulle jag vilja ligga utsträckt i min säng och gråta av förtvivlan för att allt är så drygt och jävligt. Men inte ens det kan jag. Så nu får jag sitta här vi datorn och stirra. det är faktiskt inte så kul som det låter. Eller egentligen så skulle jag kunna försöka förvandla en typ av ljudfil till en annan typ av ljudfil, men jag har ingen aning om hur man gör, så jag lär väll bli sittande här tills dagen gryr och jag kan åka till skolan och göra klart det fula mum arbetet och simma. Och kanske Mdk grejer jag är efter med. Å vad livet är underbart, och våran är så härlig. Jag hatar våren. Diskvalificera den och hoppa direkt till sommaren, så hade allt varit lite bättre.

jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Tammy

cheer up honey!

2006-05-18 @ 19:37:30
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0