jag otyckerom matte

Jag är så otroligt trött just nu på att plugga. Förra vckan plugade jag, veckan innan det pluggade jag till 2 andra prov. juste nu borde jag plugga för fullt, imorogn, på torsdag, på fredag  på lördag på söndag på måndag ska jag oxå plugga. Det känns som om jaghar en förfärlig framtid framför mig. Jag vill bara gå och grina just nu. Sen så vill jag att tiden ska hoppa fram minst så att det är tisdag om en vecka. Minst!
Fast helst så vil jag ha sommarlovsveckan. Det hade inte variut så tokigt.
Sorry att det inte har blivit så mycket skirvande i den här bloggen, Men som ni kanske förstår har jag inte haft tid. Och jag har inte tid nu heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0