Miss O'Malin

Jag gick på friskis. Mot alla odds. Ensam. Jag ångrar att jag någonsin satt min fot där. Jag har pollenastma + at jag har tagit en pollenspruta så jag hade extra mycket pollen i min kropp och jag får egentligen inte träna då. Tänk vilket bra beslut jag fattade när jag skulle på friskis. Efter 20 min kändes det som om jag andades genom ett sugrör som visslade. För när jag andades in så kom det ett svagt visslande ljud, och likaså nä rjag andades ut. Men jag kämpade på. Och efter passet så tog det 1 timme för mig att kunna andas vanligt igen.

Jag var på lite dåligare humör innan, oc ångrade min hultsfredsbiljett. Men om jag och Tammt får skjuts ned till Hultsfred så kommer jag att åka dit. Jag ska aldrig sätta mig åp festivalbussen, för det betyder att jag inte kommer kunna köpa ett par nya byxor föräns efter jul tidigast, och dte är det ju faktiskt inte värt. Jag behöver verkligen nya byxor. Men jag har en mycket fin liten plan som kommer göra hultsfred underbart.
och bara så du vet Tammy så kommer jag att se till så att det blir någonting av min plan. för den är grym.
Och om det blir regn på hultsfred ( vilket det förhoppningsvis inte blir), så kommer min plan göra dom regninga dagarna soliga.

Imorgon blir det en välfylld dag. Först köpa färg och grejer. Sen så ska jag hjälpa Linnea att måla. Vi har kallat på förstärkning från Daniel som går måleri och han ställer upp. Det tycker vi är alldes uttmärkt. Han är inte bara lång så han kan måla taket, han lär ju oxå vara bra på att måla. Efter några timmars målning lbire dags för 2 timmars körkortsteori. Sen ska mitt rum städas - grundligt. Och efter det så ska jag räkna matte. Kvällen lämnar jag öppen för förslag. Fast bara bra förslag får lämnas. Dåliga förslag har jag gott om själv. Jag skulle ju kunna besöka friskis och svettis, eller ställa mig under en björk och ta djupa andetag. O'nej. Det hade nog klassats som självmord. Men det jag ville säga är att jag är bra på dåliga förslag. Men nu ska jag ringa Danne, berätta om min Plan, och sedan sova. För imorgon blir det en lång dag.

Ni suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0