Np i Matte c

Näärå, jag bara skojjade!

Med världens bästa sjölvförtroende satt jag mig utanför aulan, i hopp om att kunna skrapa ihop ett Vg på det natinella provet. Men Ikke! Tänk så fel man kan ha. det finns 2 uppgifter på hela provet jag kan ha rätt på.  Men jag har valt att skratta framför att gråta, och det är jag glad för. Verkligen jätte glad. Så glad att jag käkar köttbullar och makaroner. Jag kom på att öeva på bara frallor under en dag kan vara underbart. Men nyttigt är dte inte. åter igen till matten, jag är dock lite bekymmrad för göran ( min mattelärare) han kommer bli väldigt besviken på mig. Jag tycker det är så jobbigt när folk ska bli besvikna på mig hela tiden. Tammy är nog lite besviken på att jag inte nyp henne i rumpan tillräckligt mycket. Jag ska nog ta och smyga hem till henne och sno hennes plåster. Om inte hennes mamma jinner före vill säga.

idag har jag hjälp Linnea B att måla hennes tak i hennes lägenhet. Jag är trött i armarna. och axlarna, men fint blev det. Efter målningen så skjutsade hon mig till dansen. Jag gjorde faktiskt helt okeyy ifrån mig tills TAmmy frågad eom jag hade tränat på baletten och AJ där sprack det hela. Baletten. Tur att jag är grym på att improvisera så det kommer bli jätte fint tror jag. Jag kommer att stå längst fram och dansa, och det kommer sändas på webben.

men nu ska jag gå och Fira att Tammy ÄNTLIGEN har flyttat hem till sig själv i hosjöstrand. Så långt bort fårn mig hon bara kan komma. Ja som ni förstår - mot champangen!

Kommentarer
Postat av: Tammy

Du hatar mig, BUUUUH!!!! Jag ska komma och göra FETA blåmärken i din rumpa.

2006-05-17 @ 22:31:32
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0