Yes yes yes!

Den här dagen började väldigt dåligt. Jag låg och vred mig i sängen, visste varken in eller ut. Mitt huvud bultade som om jag skulle ha haft årtiondets bakfylla. Mina tänder satt ihop och jag tänkte hoppa fysiken. Men det gjorde jag inte. Jag är för mycketmänniska, och jag fick s¨d¨ligt samvete och vid det tillfället var jag redan vaken och kunde passa på att kliva upp. Dagen var väll inge vidare speciel tills jag kom till Gko:n där jag upptäckte till min stora förtjusning att The knife ska spela på Arvika. Jag blev väldigt glad och lät konstigt och hoppade upp och ned på stolen. Så inte nog med att det fina vädret retas med mig så att jag vill ha sommar, nu så vill jag bara till Arvika och festa. När jag kom hem från skolan, lite tidigare än vad jag borde (jag är inte mer än människa) så la jag mig i solen i min bikini, så nu har jag samlat på mig lite färg. Men sen så gick jag ut och sprang. Och gick. För jag orkade inte springa hela vägen. Så nu känner jag att jag har gjort något vettigt idag. Så det kanske är på tiden att jag pluggar inför provet imorgon?

Kommentarer
Postat av: Emma

gissa vad?
-Du har bokat biljett till arvika?
- jodå, så äre.. Så hoppas jag inte ändrar mej nu:)

2006-05-04 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0