En ökad coolhetsfaktor

Ja, eftersom jag och Linnea var lite smådepp och insåg vilka töntar vi var så kände vi att vi behövde göra något drastiskt. Eller så var det inte. Men det drastiska vi gjorde var att åka till Curb för att kolla på coola kepsar. Linnea behövde en till hennes backpacker resa.
Hittade en skit snygg Pimp-keps som vi ville ha. Men eftersom mitt huvud är jätte litet så fick bara Linnea köpa den riktiga Pimp-kepsen. Jag fick nöjja mig med en annan keps, som var pimp, men dock inte lika.
Men den var betydligt vänligare mot min ekonomi än vad Linneas var mot hennes.

När vi hade pungat ut med pengarna på våra mycket efterlängtade kepsar ( fråga bara maja om hur mycket jag har tjatat om att jag vill ha en keps) tog vi bilen hem. Vi påbörjade Pizza bakning ( självklart med våra kepsar på huvudet). Men eftersom vi inte hade någon jäst så fick det bli Hip Hop Mackor och Hip Hop Juice till Kvällsmat. Det var Cleant.

Nu ligger Linnea och sover, tro det eller ej, men hon har faktiskt tagit av sig sin kepa. Jag kan inte sova. Tur att vi har veckans mest värdelösa lektion imorgon bitti så att jag kan sova ut lite då :) Sen tar jag mitt pick och pack ( inklusiv min fågel Nisse) och flyttar till Linnea sådär över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0