Who rotten em'

ja, nu känns det verkligen som om vintern har kommit på riktigt. Jag tror att det beror på minusgraderna och snön. Men man kan inte alltid vara säker. Den här dagen har erbjudit mig en lång och skön sovmorgon, snöskottning ( eller ska jag säga försöka skotta bort snö som har blivit till is?), fika på stan och lite häng i affärn med Linnea B. Jag är nöjd med tillvaron, men kvällen har gått lite för fort.
Jag har knopat ihop en skiva som jag är lite halvnöjd med. Helheten ser hör man först man åker bil med skivan, så det får visa sig imorgon. Imorgon ska nämligen Jag och Tammy skjutsa hennes syster till Arlanda, somliga har tur och deras resa fortsätter från arlanda till Thailand. För mig och Tammy som inte har lika mycket tur, slutar våran resa där och vi får åka hem igen.
Vi ska inte klaga. Vi får åka bil, och det är roligt. Vi gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0