dagens

Ditt namn: Malin
Smeknamn:  mallebralle
Ålder: 18 år

Dagens
låt som gav dig en nostalgitripp:
Damien Rice - Amie
serie på tv: Desperate Housewives
höjdpunkt: Se ovan
lågpunkt: slutade med Onico
utflykt: Coop Forum ( gäller att passa på innan det läggs ned)
tråkigaste lektion: Fysik
mest använda fras: "Jag vet inte" 
mest tänkta tanke:
Fan vad tiden går fort
nedläggning: UF
kost: En liten skål youghurt, 2 mandariner, 1 banan, 1 tallrik fil, macka, muffin, 2 kaffe, Fisk, potatis, sallad, kaffe, 2 bullar.
skor: Mina trasiga roxy
puss: Lite ont om dom idag.
kram: Kramen jag gav Maja, den var mysco.
orättvisa: Tommy läser inte Fysik B
post: CSN kortet. Det kom verkligen i tid!
inköp: Tuggumin, Halsduk & Nivea tvättgrej
sug: Chocklad! Ge mig  Marabou Premium Dark Raspberry!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0