Hold!

För några år sedan hade jag tråkigt, och eftersom det här med bloggar inte var det vanligaste då så skaffade jag mig en resedagbok, där jag satt och skrev massor av skit. Det var ju jätte roligt, den enda som tyckte att det var underhållande var min granne Linnea. Jag förstår inte, det där med att knulla med jultomten är något alla ska tycka är roligt. Fast, det är väll bara jag... eftersom jag är lite skeptiskt till det dät med julafton faktiskt.  Men åter till min resedagbok, jag hade helt glömt bort att jag hade en användare där tills Linnea frågar mig " Men Malin, kommer du ta upp din resedagbok nu igen när du åker till Bryssel".
Linnea fick ett bittert svar: Nej Linnea, jag ska vara borta i 5 dagar, jag tror inte att jag hinner skriva så mycket i den.
Men när jag tänker efter så tror jag inte att Linnea ville läsa om mina äventyr i Bryssel, utan hon ville nog mest läsa om mina äventyr i tomteland osv, hon vågade inte bara erkänna det.

Ey, jag har snott en lista!

FAVORIT..
Färg:
Röd
Plats: Sängen
Fordon: Cykel
Film: V för vendetta
Djur: Hund
Affär: Carlings
Serie: Desperate Housewives
Skor: min svarta Boots


BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, det är ju svårt att undvika sig själv när man står framför en spegel
Gnälla:  Jag gnäller på allt
Skrika: Neej, men jag kan höja rösten när det behövs
Sova: Nästan varje natt
Drömma mardrömmar: Ja, det händer
Försöka vara annorlunda: haha nej, varför skulle jag det?


NÄR..
Åt du senast:
30 min sedan var det fika med Mamma och Pappa
Läste du en bok senast: Oj, det brukar vara ofta, men nu var det nog bra länge sedan. Kanske 1månad sen?
Var du på konsert senast: Hmm, Arvikafesitvalen Franz Ferdinand tror jag...
Köpte du något senast: Chocklad igår kväll på Coop
Kysste du någon senast: Det är nog 1 vecka sedan det hände sist.
Svor du senast: Igår, efter att jag hade varit hos läkaren
Sjöng du senast: haha jag sjunger faktiskt just nu på Deja Vu
Klagade du senast: 2 Timmar sedan. Pappa hade inte köpt Smirnoff Ice till mig.


VEM..
Saknar du:
Danne
Rörde dig sist: Pappa, han gav mig en kram.
Kysste dig sist: Hemligt
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa, han köpte mig en biljett till Bryssel
Fick du sms från senast: Emma


HAR DU..
För många vänner:
Ja
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej jag tror inte det
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: Räknas hål i öronen?
Egen dator: Jepp
Gjort bort dig rejält: haha ja, det händer hela tiden
Bra självförtroende: haha ibland harj ag lite för bra.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja såklart
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR..
Går du:
Jag går snyggt
Svarar du i telefonen: yoyoyoo waazup brooh' .. haha närå, jag säger bara "Malin"
Fördriver du tiden: Spindelharpan
Mycket pengar har du: Just nu är jag tät
Tjänar du pengar: Jag får studiebidrag, sen så jobbar jag
Bäddar du sängen: Hmm, när jag bäddar sängen så drar jag först ut den från väggen. Lägger bäddmadrassen till rätta, lägger ett täcke ovanpå. Lägger sedan på lakanet, sen lägger jag kuddarna fint. Lägger mitt andra täckte fint, sen så lägger jag på mitt röda överkast.
Ofta diskar du:  När det behövs
Ofta städar du:  Ganska så sällan
Många stör du dig på: Praktiskt taget alla, utom mina närmsta vänner.
Ofta träffar du din familj: Mamma träffar jag nästan varje dag, pappa träffar jag ½ veckan, Martin träffar jag lite då och då och Michael träffar jag Typ på Sommaren och på Julen
Mycket äter du: Typ inget i skolan, men alldels för mycket hemma.

ÄR DU..
Förstående:
Jag vill gjärna tro att jag är det, men jag är nog inte det.
Öppensinnad: Samma sak här, jag vill gjärna tro att jag är det. Men jag är nig inte det.
Arrogant: Nej
Osäker: Nej
Intressant: Nej, eller kanske när man känner mig bra.
Hungrig: Alltid
Smart: Det beror på hur man ser det.
Barnslig: Ja
Liten: Nej
Rolig:
Nej
Pratglad: När jag har något att säga är jag det. Annars är jag gjärna tyst.
Hälsosam: Ungefär var tredje dag är jag det.
Blyg: Om det är läskiga människor omkring mig är jag blyd.
Lätt uttråkad: Ja
Arg: Jaa, lite till och från.
Ledsen: När jag inte får som jag vill blir jag väll lite ledsen.
Glad: När jag får som jag vill är jag glad.
Pålitlig: Jag var jätte pålitlig en gång, men nu  är jag itn det längre. Jag glömmer bort allt.
Laglig: Nej
Filosofisk: Bara ibland
Svår: Nej
Positiv: Ja, för det mesta
Lätt att förföra: Hmm, man vill väll inte framstå som en slyna. Men om du spelar dina kort rätt är jag nog ganska lätt att förföra.
Bra på att ge komplimanger: Nej, jag är sämst på det.
Bra på att få komplimanger: haha va?


VÄLJ
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: Det beror väll på vilket humör man är på?
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Bok, om den är bra
Leva eller dö: Leva ( har inte provat på att vara död än)
Tjejer eller killar: I kärlekssammanhang väljer jag killar. Annars så spelar det inte så stor roll.




Kommentarer
Postat av: Darling

där ser man! ;) Du är visst förstående. och pålitlig.

2006-10-21 @ 20:58:19
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0