Jag är frisk :)

Idag vaknad ejag upp 05.45 och var hur pigg som helst. Ty det inte var så kosntigt. Förlåt, jag har läst för mycket sagor av H.C andersen idag. Vi tar om från Pigg som helst. Vilket inte var så konstigt, eftersom jag var sängliggandes från 14.30 --> 22.30 på lördagen, och efter 22.30 så somnade jag. Så det var faktiskt inte konstigt att jag vaknade upp vid 5.45. Låg och funderade över livet ett tag. Vilket brukar vara jobbigt, men nu var ju inte klockan runt 4 ( ni vet, vargatimmen, då allt är som värst ( bortsett från att veckorevyn påpekar att det är tiden på dygnet som är lättast för en tjej att få orgasm) det är timmen då folk som har kämpat ger upp osv). men nu gik det bra, skickade ett sms till tammy. Funderade mer. Och somnade runt 7, för att vakna vid 9.  Jag var klar i skallen, nåja, så klar som jag kan bli. Så det blev en tripp till Ikea.
Jag köpte kartonger och tjatade om att få flytta hemifrån. Mamma handlade prytlar. Sen så kikade vi på kläder. Dåligt utbud. Och jag var väll lika tråkig som vanligt. Varför är jag en tråkig människa att handla kläder med? Men mamma tvingade mig att köpa en het vit skjorta! Det var tur. För den är verkligen het.
Sen käkade vi korv och åkte hem.
Sen så lekte jag massor med Bertis, och har skrivit på mitt författarporträt som nu är klar :D
 


Kommentarer
Postat av: Tammy

åh vad duktig du är som gjort klart det!

2006-10-01 @ 22:53:25
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0