Karl

Dickfinger - karl
Karl - A true American Hero
När jag satt på knä, helt förtvivlad framför mitt skåp, som det inte fanns några negativ i, så kommer Karl glatt, stället sig bredvid mig och utbrister: Vart la du dina negativ igår då?
Så karl hade förvarat dom åt mig, eftersom jag är så förvirrad att jag hade lämnat dom ovanpå skåpet.
Så tack vare Karl kunde jag genomföra matteprovet, vilket jag inte hade kunnat göra annars för att jag hade varit så ledsen över mina försvunna negativ.
Även eftermatte provet fanns han där med en hjälpande hand. Trots att han var jätte hungrig, så satt han och väntade tills Maja var klar med provet så att jag inte skulle bli helt själv. Anders väntade oxå, men jag kan lova er att han hade inte väntat om det inte vore för att karl var så snäll.
För att avsluta min karliga dag, så åkte han buss med mig ned på stan. Det var väldigt snällt.
Tack karl för att du förgyllde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0