Oh my!

Just nu är hela jag bara jätte glad.
Jag ska påbörja min resa mot Uppsala om några timmar, och imorrn åker jag till Bryssel!
Jag kan inte riktigt förstå att jag är påväg! Allting gick så snabbt, men det kommer bli hur kul som helst!
Sen är det höstlov. Och som grädden på moset blev jag överaskad idag. När jag tog in posten upptäckte jag ett brev till mig. Och det händer inte varje dag att man får ett brev. Jag sliter upp brevet; En Inbjudan till årets (utan tvekan) roligaste fest.

Så jag har faktiskt all rätt att vara glad!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha så kul i bryssel min vän! Kommer sakna dig på Lördag, puss

2006-10-25 @ 16:57:00
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0