Rör inte min pung!

Hola!
Idag var det måndag. Lika trött som vanligt, om inte tröttare. För det var nämligen så att jag och Tammy tog en tripp hem till Erkz för att kika lite på film igår kväll. Det var väldigt roligt, och väldigt fett.
haha. ordagrant. Väldigt fett. Jag berättade för dom om Nemo, och Tammy började mumla och Frankenstein och Einstein. Jag vet, det är väldigt förvirrande. Men det kändes väldigt bra att Tammy var lika blåst som mig och hade inte riktigt koll på vem som var vad, och om dom skapade varandra. Men nu vet vi, och det kan man vara väldigt glad över så slipper man göra bort sig ännu fler gånger. Det räcker med en gång. Men idag, måndag. Vi hade engelska, där vi mest pratade om hur mycket Jonny hade pökat under helgen. Naj, nu ljög jag igen för er! Vi pratade om vilken kvinlig lärare det kunde ha varit som hade ringt hem till han, och pratat med hans mamma. Men det alla egentligen ville prata om var hans Pökhelg.
Sen hade vi samhällskunskap, det var inte roligt.
Vi käkade lite lasanga, och vi pratade lite med Finn. Han ärå bra snäll han. Vi hade svenska. Det var nog den roligaste lektionen på läänge.  Vi sjöng, och Maja var en Sexy ma´ma. Vi hade tävling om vem som kunde riva sönder ett papper i flest delar. Undra vilket papper jag rev sönder? Vi pratade om min svarta väska, som både känns och ser ut som en Pung. Det var jätte roligt tyckte vi, så vi satt och skrattade. Mycket och länge.  Anne trodde att vi garvade för att jag inte hade en Gucci väska. Vi lät henne tro det, för det var nog säkrast så.  Sen när vi hade skrattat i ca 1 timme, så slutade vi och vi kunde kila hem igen.
En bra och skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0