Saker och ting går inte riktigt som jag vill!

Igår kväll var jag så jävla pepp på allt, och idag är jag så är jag så jävla depp på allt bara.
Helgplanera känns halvmosade faktiskt. Linnea kommer antagligen inte att bli frisk, Maja kommer nog att banga ( om jag känner henne rätt ), jag och Emma kommer bli helt ensama, utan stans att bo.
Men vad är väll en bal på slottet. I värsta fall, och då menar jag verkligen värsta fall, får det bli ännu en lugn helg. Jag är trött på lugna helger! Jag vill göra något roligt. Något som roar mig mycket. Inte bara något småkul, utan något riktigt, riktigt roligt. Men nu är det helg iaf. Men det känns inte som det. Det känns bara skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0