Du kommer alltid att finnas där.

Inte för ett verka negativ på något sätt och vis, men jag avskyr verkligen ärret jag har på hakan.
Det är fult, det väcker mig minnen som ännu kanske inte riktigt är redo att väckas.
Jag har inte stört mig på det där ärret föräns nu. Stog i provhytten och provade diverse klänningar som man kanske kan ha på sig när man tar studenten, och då ser jag min haka. Ärret bara lyser. Det lyser ut: Du är misslyckad.
Det där ärret kommer sitta kvar hela mitt liv och bara plåga mig. Hur kunde allt gå så snett?

Något som jag inte ställer mig negativt till är att jag fick tillbaka 2 religionsarbeten som jag har gjort. Mvg ( på det jag trodde att jag knappt skulle kunna skrapa mig till ett g på) och Mvg -. Jag är nöjd.
Efter skolan så hängde jag lite hemma hos majsan. Nu är jag jätte pepp på att fixa ett fotoalbum med alla festbilder =) yeahy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0