Dubbelmoral

Var nyss och hade genrep för mitt och Emmas jympa-pass som vi ska redovisa imorgon.
Tammy var med och var våran försökskanin. Hon var väldigt bra på det, eller så var det jag och Emma som hade gjort ett jävligt bra pass.
Tammys utlåtande var: Det här passet var mycket roligare än dom på friskis!
Låter bra, låter bra, låter mycket bra.

ha! Nu hör jag ett bilalarm, fan var jag saknar bryssel när jag hör bilalarm. Bilalarm hör lixom till större städer på något vis...

För övrigt har den här dagen varit mycket konstig. Började kasst, fortsatte kasst, fick sig en hög positiv kurva á la Sin(x), 0<X< Pi. Sen så fortsatte det lite nedåt. Uppåt och sen nedåt. Nu känner jag mest att vi kan ju lägga hela skulden på mig. Japp, lägg skulden på mig. Vi alla vet att jag förtjänar det.

Jag vill bara spy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0