Hur vi planerar

Valborg väntar på oss runt hörnet och vi kommer vara ett glatt gäng på 9 personer som ska fira valborg tillsammans i uppsala: Oscar, Kalle, Jonis, Daniel, Malin, Tammy, Kajsa, Maja & Emma.
Det kommer dock bli lite bekymmer hur alla ska få plats i dubbelsängen - Daniel som ska sova med sin bror. Men finns det hjärterum så...
Jag och Tammy diskuterade kläder på telefonen. Vi har tänkte tillbaka på tidigare år då man har frysit ihjäl på valborg för att man har varit så naiv och tänkte att det är praktiskt taget maj och varmt ute. Jag och Tammy konstaterade då ganska snabbt att det som gäller på Valborg är: Vinterjacka, Långkalsonger, Halsduk och vantar.
Oscar har oxå sina funderingar på vad man ska ha för kläder på sig på valborg. Från hans sida låter det såhär: Shorts, Skjorta & Keps.
Hmm. Nu tycker Oscar att jag och Tammy är blåsa. Men när klockan har passerat midnatt och oscar står där och skakar för att han är så kall, så kommer jag skratta högt, mycket och länge åt honom.


Ps/Det finns fortfarande en plats i våran hytt på studentkryssningen/Ds

Kommentarer
Postat av: Lekledaren under Valborg =)

Det har kanske dykt upp 1 till person under Valborg som ska slåss om den lilla platsen vi redan har.

10 personer blir vi nog.. =)

2007-04-22 @ 23:10:15
Postat av: Tammy

Oscar kan vara blåst, iaf på tp ;)

känn pepp pepp pepp!!!

2007-04-22 @ 23:48:42
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0