I don't care...

Den här dagen har varit så tråkig. Jag var i skolan. I DON'T CARE ANY MORE! var nog dages roligaste. Jympan var rolig. sen cyklade jag hem.Ganska så skönt med tanke på det sköna vädret. Sen när jag kom hem insåg jag hur trött jag var. Inte bara trött för att jag ville sova. Trött på det mesta. Trött på att vara ensam.
Sen fortsatte dagen lika dant ungefär. Så nu ska jag gå och sova ensam i min tomma säng. För jag är trött och ensam.

Imorgon ska jag iaf ta tåget till uppsala. Det kommer att bli King! Sen under söndagen så kommer det bara att ramla in folk för att förfesta inför Valborg. bra!

Kommentarer
Postat av: Em

I don´t care anymore (either). haha, vilken grej jag gått bet på!

2007-04-27 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0