Let's doggy

Jag hittade ingen Handyman igår. Det sög.
Förfesten hemma hos Erika var en riktig höjdare. Det blev en riktig tjejfest med 3 undantag. Men dom 3 undantagen sa inte så mycket. I och för sig så hade dom nog inte så mycket att komma med när vi kom in på dildodiskussioner och sådant. Erika hade en sanning och konsekvens kortlek. Tammy och Emma tog en varsin konsekvens. Det slutade med att jag blev mest utsatt då jag fick sprit på magen som Tammy sedan slickade upp. Emma skulle jucka mot mig som en hund som fick orgasm.  En väldigt trevlig syn kan jag lova er.
Men när klokcan närmade sig 23.00 så traskade vi glada i hågen ned på slitage. I början hade vi riktigt roligt. Men sen så tappade jag bort min lapp och jag var bara allmänt bitter på grund av bristen av snygga handyman's i handyman byxor. Efter mycket, mycket och åter igen, mycket om och men så fick jag min väska och jacka. Jag kunde ringa min mamma och sen så hämtade hon mig.
Sen så slog jag mig ned vid datorn och skrev fula saker på msn. Mycket fula som jag inte ens vill gå in på.


Vaknade upp och babblade lite med Tammy, som även hon hade vaknat. Jag svor lite och var lite hatisk. Sen så började jag att leva. Emma hade önsketänkande om att jag skulle skjuta henne i skallen. Jag orkade mest inte bara med det... så jag roade mig med att kika på tv och ta det lilla lugna i sängen.
Tänkte över mitt liv lite. Som Tammy sa igår, det har ju blivit lite mycket på senaste tiden.
Dags att vända tillbaka tillvaron till det vanliga.

Dagen fortskred och jag trampade vidare till Arenan för att möta upp med emma och göra vårat jympa pass.
Emma var inte där, så jag tog tillfället i akt att vara hatisk i form av att elda på en papperslapp som vägrade att börja brinna. Jahapp, den blev lite bränd i kanterna. Det duger ju inte. Den är trots allt förstörd nu och kan inte alls användas till syftet man använder den till. Men någon annan dag jag ät hatisk kan jag fortsätta där jag slutade.

Jag och Emma började arbeta på vårat pass. Vart är fantasin när det kommer till att göra något seriöst som ska bli bra? Vi enades åtminstone om att vi hade varit bäst på att göra fula jympa pass. Sexistiska jympa pass hade vi nog oxå varit grymma på. Fast mest dom fula. Efter 1 timmes hoppande så tog jag tag i saken och började från ingenstans att babblade om fingar och tungor och allt annat man kan babbla om.
Jag stod i brygga. Kom på mycket roliga saker man hade kunnat gjort med sin pojkvän bara för att jävlas ( inget man för med ett one night stand), eller så hade jag och Emma kunnat spela in en porrfilm på hur man undviker vissa situationer. Varför skulle vi just göra ett jympapass när det fanns så mycket annat att göra?
Men klart blev passet och jag trampade hem. Nu sitter jag här och funderar på att mljligtvis ta en dusch.

image74
Såhär kan det se ut när man är på förfest hemma hos Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0