Platt mage och stark rygg

Beach 07 så att säga.
Me and Mami har nyss avslutat ett träningspass i vårat vardagsrum. Vi har en dvd som vi har fått från tidningen I form. Jag trodde att jag skulle känna i ryggen och magen, men jag känner bara i benen. Jaja, det är ju bra att det känns någonstans.

Idag så var Me and Mami på kupolen och shoppade. I vanliga fall brukar jag vara skit arg och vi brukar börja bråka. men idag gick det bra. Vi hittade en klänning snabbt på Gina Tricot, både Me and Mami såg på en gång att det var en Malin-klänning. Det var bara det att den påminner konstigt nog ganska så mycket om min Balklänning fast den är svart och den vita är vit. men men, om det är det jag gillar så är det de jag ska ha.
Jag hittade dom mest underbara skorna jag någonsin har sett. Eller, jag har ungefär samma känsla som när jag såg mina Roxy skor stå i hyllan på Team sportia för ca 2 år sedan. Jag är förälskad. Jag vill bara ha sommar nu, nu, NU så att jag och mina skor kan spatsera runt på Faluns gator. Vi kommer få så många trevliga utekvällar ihop.

image81
Ni är så snygga.

Och för er som var lite intresserade av en plats i våran hytt på studentkryssningen så kan jag berätta för er att det är försent. Linnea har sålt bort till biljett till Sm. Det kommer bli en fint gäng det där: Jag, Emma, Maja & Sm. hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0