Puckobarn

Jag vaknade imorrse. Efter en timme så kom ett magknip krypandes. Det irreterade mig, men jag hade en fin lösning på problemet. Proviva. Det hjälper mot bakfylla så varför skulle det inte hjälpa mot magknip?
Jag tog lilla bilen upp till City Gross och började gå igenom hyllorna i jakt på min mag medecin. I min vänstra ögonvrå så skymtar jag en hylla fylld med Jucie. Jag går dit och ser över dess utbud. Då ser jag något som jag aldrig sett i Falun förut. Det som jag förknippar med Hultsfred & Uppsala. Pucko på tetra!
Jag kved ( ursäkta uttrycker som man ofta kopplar till erotiska noveller, men jag ordagrant kved till) till, ganska så högt faktiskt. Personalen som var i närheten vända sig om och kollade konstigt på mig när jag lite halvt skrattande tog 1 liter pucko och la på armen som en bebis. För en stund glömde jag bort mitt magknip och var allmänt lycklig.


image80
And I love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MITT LIV ÄR RÄDDAT!!

2007-04-22 @ 17:07:19
Postat av: Linnea

MITT LIV ÄR RÄDDAT!!

2007-04-22 @ 17:07:27
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0