student kick-off

Som Tammy sa imorrse - Om det här var student kick-offen, hur kommer då resten att bli?
Ja det undrar jag med.
Vårt mål akohol. Javisst, alla gick in för att bli kalaskanon packade. Jag menar, varför inte?

Vi började kvällen med grillning hemma hos Emma. Fast vi tjejer stod inte så mycket vid grillen utan vi tyckte att killarna skulle få en chans till att vara manliga. Dom tog chansen och vi fick grillad mat.
Förfesten handlade med om att knäppa kort. Hela tiden.
Jag vet inte vad det var som gjorde de, men jag var på så jävla bra humör och allt man gjorde var roligt på förfesten. Sådär ska förfester alltid vara.

Det var ett under att vi hann med bussen ned på stan. Vi åkte på halv biljett. yeah.
Emma höll på att glömma sin väska på bussen. CRAP! Men hon sprang på bussen och hittade sin väska. Sen så skiljdes våra vägar åt för att sedan korsas på dansgolvet inne på Harrys.

Jag och Tammy var jävligt snabba på att söka upp baren för en tequila. fast jag kom på en bra idé, jag tycker inte det är så gott så jag ville prova något annat. " Jag vill ha en tjejig shot" jo man tackar ja. Där fick jag något gult som inte alls var så gott. I fortsättningen ska jag hålla mig till Tequila tror jag.
Eftersom den sliskiga smaken satt kvar så fick jag bara lov att köpa en cider att skölja munnen med.
Den där cidern hängde med länge och jag som aldrig sullar sullade jätte mycket på dansgolvet.
Det måste ha berott på att Tammy var i närheten och hon har en förbannelse att alltid bli nedsullad.
 
Kvällen fortsatte och jag fick x-antal gånger höra att Louise hatade mig. Jag kunde inte riktigt förstå varför alla tyckte att det var så viktigt att jag skulle veta om de? Vem vet, hon kanske klubbar ned mig någon gång när jag minst anar det, dom vill kanske att jag ska vara redo? Vi dansade vidare och emma var social med allt och alla.
Jag försökte bara sköta mig bra haha. Vilket skämt. Jag förstår inte hur man på en kalasfylla ens kan försöka sköta sig bra. Det går bara inte. nej nej.

När kvällen började gå mot sitt slut var det jag som tog av mig stövlarna och gav iväg dom i utbyte mot gaderobslappar. Tur att david ( som fick äran att ta hand om mina svettiga stövlar) var pålitlig och inte snodde skorna. Han lämnde till och med tillbaka dom till mig. Jag förstod inte riktigt vad han mumlade om när han försökte ge mig skorna. Men sen gick det som tur var upp ett litet ljus för mig.

Utanför Harrys var jag mest förvirrad och irrade runt som en liten 13 åring som har supit bort alla sina kompisar.
Men som tur var blev jag hittad. Jag körde den där fina metoden att stanna kvar på ett och samma ställe, skicka några sms sen så får dom andra hitta mig. Det fungerade. Tammy fann mig iaf. Något vi mer fann var Fille och Danne. Dom hade nya jackor. Fast i slutändan så hade inte fille en ny jacka. Den var tydligen gammal.
Sen bar det iväg på efterfest och jag till känna med att det var jag som var den stora boven i dramat.
Dramat är det dramat att dom skulle ha pokerkväll förra lördagen och ett kort saknades. Jag snodde det för 2 veckor sedan då jag tyckte att det var en väldigt bra idé att ha med det på krogen och ge folk som betedde sig dåligt ett rött kort.

image71
Jag och Tammy

image72
Jag och Emma

Idag mådde jag som jag förtjänade. Emma var ofärskämmt pigg. Men jag blev lite småpigg jag med när jag fick dansa omkring till Pussycat Dolls. Vem kan stå stilla då va?
Det blev fint i emmas hus och jag tog det lilla lugna.

Den här dagen har mestadels ägnat åt att ta det lugnt. Jag behöver ta det lugnt när jag är bakis.
Sen så tyckte dahl att jag inte skulle ta det lugnt utan gå en promenad med honom. Men då det blåste så jävligt åkte vi lite bil istället. Det vart mycket bättre.
Åkte hem Chrille och jag var mest övertrött och försökte skriva sms på engelska. Jag sög på det.
Sen burnade dahl med bilen och jag fick skjuts hem.
Framför mig har jag nu enluuugn luugn kväll. NICE NICE NICE!

Kommentarer
Postat av: Kille 27

Fan vad snygga ni är.. Du har fina bröst Malin. Är dom äkta?

2007-04-07 @ 10:21:21
Postat av: tjej 19

"emma var social med allt och alla." jag vet inte riktigt det, det var nog mer så att jag var dryg med allt och alla! så ja om det här var student kick-offen, hur kommer då resten att bli? väldigt drygo men sjukt kul! / emma. Ps. du har så snygga börst malin. ds.

2007-04-07 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0